بدون شرح...
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
https://telegram.me/joinchat/DKL4YD8togTtBzDF26ewbQ
بدون شرح...
  • بازدید : (3160)
بدون شرح...
یکی میگه خدا که هیچ به ما نداد حالا بریم شاید تو این چیزی گیرمون اومد... یکی میگه ای لعنت به شانس بازم خدا به بقیه داد... یکی که تو قرعه کشی برنده بشه مغرور به این پول میشه... یکی میگه امید من فقط به قرعه کشیه... بازار اینجور حرفا امروزه گرمه دیگه... امید فقط به خدا باید داشته باشیم بقیه وسیلن(یادمون نره خدا گفته به عزت و جلالم خودم قسم که قطع میکنم امید بنده ای که به غیر من امید داره)...حالا اگه برنده هم نشدیم که نشدیم شاید به درد ما نمیخوره به صلاح ما نباشه شاید به نظر ما اینجوره که اگه این پوله گیر ما بیاد دیگه حتما خوشبخت میشیم(تو قران سوره بقره ایه 216 رو خوندیم که خدا میگه چه بسا چیزی را خوش نداشته باشید حال انکه خیر شما در ان است و یا چیزی را دوست داشته باشید حال انکه شر شما در ان است و خدا میداند و شما نمیدانید)....در هر صورت بهترین کار راضی بودن به رضای خداس و شکرگذار خدا باشیم که خدا رو شکر همه دوستان شکرگذار خدان


برچسب ها : ,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: